wtorek, 31 maja 2016

Karta podarunkowa Tesco od Cennych Opinii

Kilka dni temu otrzymałem kartę podarunkową do Tesco, którą wymieniłem za środki zgromadzone na stronie www.cenneopinie.pl. Cenne Opinie należą do części największego ośrodka badania opinii online - Research Now. Dzięki uczestnictwu w panelu zyskujemy szanse na udział w ankietach, przeprowadzanych za pomocą internetu, urządzeń mobilnych a także udział w testach produktów itp. Więcej w rozwinięciu...

Moja opinia
Jest to kolejny bardzo solidny panel badawczy. Ankiety przychodzą dość często, a ich wynagrodzenie uzależnione jest od tematu i czasu jaki trzeba poświecić na jej uzupełnienie.U mnie najczęściej pojawiają się ankiety w zakresie od 2 do 7 zł. Po uzbieraniu minimum, które wynosi 50 zł, panelista może dokonać wymiany zgromadzonych środków na karty upominkowe i bony online. Obecnie mamy do dyspozycji: kartę podarunkową Tesco 50 zł, bon do portalu pizzaportal.pl 40zł, bon Zalando 50 zł oraz kartę maxi 50zł, umożliwiającą zakupy w wielu internetowych i stacjonarnych sklepach. Pamiętaj aby w ankietach udzielać odpowiedzi zgodnie z prawdą i na bieżąco aktualizować swój profil.

Jak dołączyć?
Aby dołączyć do panelu, musisz mieć ukończone 18 lat, i zaakceptować regulamin (tutaj). Członkostwo w panelu jest bezpłatne. Link rejestracyjny (tutaj).

Panele badawcze o których już pisałem: Opinie.pl (tutaj) oraz Reaktor Opinii (tutaj).

11 komentarzy:

  1. Gratuluję nagrody :) Powodzenia i oby tych nagród było jeszcze więcej !!! :) Zapraszam do mnie http://zarobnaankietach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo się zraziłem do tego panelu. Miałem już chyba z 5 ankiet i za każdym razem nie ukończyłem. Myślicie, że trzeba cierpliwości ?:P

    Zapraszam na swój blog: platneankietydlaciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry program lojalnościowy. Dobrze z ich strony, że wybrali znaną sieć sklepów. Dzięki temu na pewno wiele osób się tym zainteresuje, bo prawie każdy ma dostęp do tego typu marketów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dostęp tylko do bonów Tesco i Zalando

    http://respectyourmoney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy pisałem tego posta (31.05)dostępnych było więcej nagród. Obecnie tak jak wspomniałeś, możemy wybierać z bonów do Tesco lub Zalando.

      Usuń
  5. Karty z tego marketu są dość już oklepanym pomysłem i z tego co się orientuję to wielu klientów zaczyna narzekać, że nie ma nic ciekawego w ofercie dla partnerów. Zdecydowanie lepiej wypada karta z programu lojalnościowego https://zencard.pl gdyż wiem, ze przedsiębiorcy co dołączyli do programu są bardzo zadowoleni ze współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ta strona ma program poleceń?

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Witaj, niestety program nie ma systemu polecen.

      Usuń