środa, 25 maja 2016

Paczka Ambasadora Somersby

 

Wczoraj dotarła do mnie paczka od Agencji Streetcom. Specjalizująca się ona w działaniach mających na celu aktywacje rozmów konsumentów o markach i produktach. Co jakiś czas osoby zarejestrowane na ich stronie i spełniające wymogi danej kampanii, otrzymują różne produkty w ramach testów.


W wspomnianej paczce (tak zwanej paczce ambasadora) otrzymałem piwa Somersby oraz kartę projektu, uprawniającą do zniżek na seanse w sieci "Multikino". Teraz przede mną testowanie produktu, rozdanie próbek znajomym, a także przeprowadzanie rozmów i ankiet.

Czym jest Somersby?
- To napój piwny o smaku jabłkowym, a dokładnie połączenie piwa (45%) i napoju o smaku jabłkowym (55%). Cechuje się wyjątkowym smakiem, subtelną zawartością alkoholu (4,5%) i delikatnymi musującymi bąbelkami .Najlepiej smakuję dobrze schłodzone z kostkami lodu.

Moje odczucia ?
- Napój nie jest dla mnie nowością, ponieważ miałem okazję spróbować go wcześniej. Często wracam do niego w lecie, ponieważ jest bardzo smaczny i co najważniejsze przynosi orzeźwienie. Plusem jest również odpowiednie wyważenie smaku, który nie jest chemiczny, nachalny, lecz bardzo delikatny. Moim zdaniem super sprawdza się także podczas wspólnego grillowania :)

Napój przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Jeżeli Ty również chciałbyś brać udział w darmowym testowaniu produktów, zachęcam Cie do rejestracji na stronie Streetcom (tutaj). Pamiętaj,aby uzupełnić swój profil oraz rzetelnie wypełniać przychodzące ankiety. Być może już wkrótce do Ciebie uśmiechnie się szczęście :)

8 komentarzy:

  1. Testować piwko to jest to co tygrysy lubią najbardziej, ja kilka razy aplikowałem do testowania różnych alkoholi, ale mnie odrzucili :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje testowanie na własną kieszeń ( tfu rękę ) ;) Ale nie poddawaj się!

      Usuń
  2. Ja też mam tą przyjemność :) Streetcom Nas rozpieszcza :) Piwo pyszne, najlepsze piwko smakowe. Orzeźwiające, idealne. Nie czuć w nim alkoholu. Najlepsze mocno schłodzone. Niesamowity jabłkowy smak, rozpieszcza Nas delikatnym gazem. Piwo nr 1 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Także dzięki Streetcom miałem okazje być Ambasadorem kampani Somersby.Ja i osoby poczęstowane Somersby stwierdzamy ze to faktycznie niezwykły trunek i wielka alternatywa dla tradycyjnych piw.Połączenie piwa i napoju jabłkowego przy odpowiedniej zawartości alkoholu to idealne rozwiązanie dla wszystkich a w szczególności dla osób lubiących piwa owocowe.Jednogłośnie zgadzamy się z tym że najlepiej smakuje mocno schłodzone i z dodatkiem lodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to piwko najlepiej sprawdziło się na działce. Dobrze, że miałam ze sobą puszeczki, bo ciekawskie sąsiady wbiły na testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja należę do grona Ambasadorów Somersby :) Streetcom wie co dobre ;) Idealnie skomponowany smak - nie czuć goryczy jak w tradycyjnych piwach, nie jest za kwaśny ani za słodki. Lekko gazowany. Alkohol niewyczuwalny. Schłodzone dobrze gasi pragnienie. Najlepsze piwo smakowe! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń