poniedziałek, 24 października 2016

Panel Norstat - zarabiaj dzieląc się opinią

logo: http://panel.norstat.pl/
Uwaga! Nowa pula zaproszeń, napisz do mnie przez formularz kontaktowy, zostaw imię i adres e-mail, wyśle zaproszenie :)

Kontynuując temat zarabiania na płatnych ankietach internetowych, zachęcam Was do udziału w Panelu Norstat. Jest to miejsce gdzie grupa zarejestrowanych użytkowników, bierze udział w badaniach dotyczących rynku i opinii publicznej. Wzamian za przekazaną opinie i poświęcony czas, otrzymują bonusowe punkty, które po osiągnięciu odpowiedniego progu, można wymienić na nagrody. W tej chwili Panel umożliwia odebranie nagród w postaci przelewu, voucherów do kina, sklepu Empik oraz wsparcie organizacji charytatywnych. Czytaj więcej...

 Norstat to bardzo solidny i wypłacalny Panel. Uczestniczę w nim już kilka lat i jestem zadowolony. W miesiącu otrzmuję około 3-4 zaproszeń na adres e-mail o wartości od 5 do 30 pkt. Najczęściej jako nagrodę wybieram przelew, którego wymiana dokonuje się po uzbieraniu 100 punktów. Aby być często zapraszanym do ankiet, musisz być szczery i odpowiadać zgodnie z prawdą. Każda próba oszustwa i wypełnianie ankiet "po łebkach" skutkuje mała ilością zaproszeń lub ich brakiem.

Wasze odpowiedzi oraz dane osobowe są bezpieczne i chronione. Norstat działa zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustaleń etycznych dotyczących badań rynku i badań opinii, określonych przez ESOMAR

Członkostwo w Panelu jest całkowicie bezpłatne. Rekrutacja odbywa się tylko poprzez zaproszenie: drogą telefoniczną lub poprzez organizowane akcje rekrutacyjne. Obecnie Panel umożliwił mi, zaproszenie 10 osobów. Jeśli chciałbyś otrzymać takie zaproszenie napisz do mnie (niemcor@gmail.com) lub zostaw wiadomość w komentarzu. Pamiętaj, że musisz mieć ukończone 18 lat oraz posiadać dostęp do internetu i adresu e-mail. 

Zachęcam do rejestracji w Panelu Norstat oraz na innych stronach z płatnymi ankietami, które polecałem na blogu. Znajdziesz je poniżej.

Opinie.pl, Reaktor Opinii, Panel Ariadna, SWPanel, IMAS
 

41 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z takim panelem, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak ankiety z tego panelu są bardzo ciekawe i niestandardowe, wysoka półka. Zapraszam na mój Fanpage o ankietach !:

    https://www.facebook.com/PlatneAnkietydlaCiebie/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli u Nas to jest Opinion People :) Oni współpracują z tym serwisem ;)
    http://zarobnaankietach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ankiety są ciekawym sposobem, tylko trzeba ich dużo zrobić, żeby mieć jakieś wymierne zyski. Chociaż po nabraniu wprawy to nawet w miarę szybko idzie ich wypełnianie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te panel działa też pod drugą nazwą - Opinion People i jest to bez wątpienia jeden z najgorszych na polskim rynku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas to jest Norstatpanel, nie zadne opinion people

      https://www.norstatpanel.com/pl

      Usuń
  6. Robią trudności z wypłaceniem wynagrodzenie(wcale nie wypłacają),w żaden sposób nie można prawidłowo wpisać konta bankowego-za mało pozycji z ibamem.Próbowałam na różne sposoby wpisać i nie udawało się.Nieraz podawałam nr konta bankowego i nigdy nie było takich trudności jak u nich,zawsze otrzymywałam wynagrodzenie na czas bez problemu.
    Oprócz tego zerują szybciutko liczbę punktów, uważam to za nieuczciwe, 2018-03-13 14:29:02 p1591306732 -200 Gotówka za pomoca przelewu bankowego i właśnie tej wypłaty nie otrzymałam na konto.Kontakt z nimi jest utrudniony najczęściej odpowiadają boty w ogóle nie na temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś innym się udaje wypłacać, mi też więc nie opowiadaj bzdur. monet nigdy mi nie wyzerowali, są ważne bez terminowo a ze po wykupie znikaja, to chyba normalne, zebys nie mogl tych samych wyplacic 5 razy :P

      Usuń
  7. Nie wiem dlaczego u Ciebie występują takie problemy. Ja wypłacam małe sumy, najczęściej 20 zł. Wypłata po okołu 20 dniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nową pule zaproszeń do Panelu. Zainteresowanych proszę o kontakt: niemcor@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hej czy mogę dostać zaproszenie do panelu besy1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, niestety moja pula zaproszeń została wyczerpana :(

      Usuń
  10. Witam, czy mogłabym prosić o zaproszenie do panelu norstat?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostało jeszcze kilka zaproszeń. Odezwijcie się do mnie na meila lub poprzez formularz na stronie. Będzie potrzebne Waszę imię oraz adres e-mail do zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wypłacić pieniądze? Nie mogę wpisać całego numeru konta z ibamem . Pomoże ktoś ? Jak to wpisać poprawnie PL konto i ibam to za mało miejsca .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpisuje: PL........(gdzie kropki to numer konta) i tyle. :)

      Usuń
  13. Mam jeszcze kilka zaproszeń . Robię ankiety w około 30 panelach. Chętnych zapraszam . Potrzebny będzie adres email.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja normalnie wypłacam. na wypłatę czeka się około 30 dni. Ale przyszły.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Prosze, link do rejestracji:)

      https://www.norstatpanel.com/pl/signup?rc=10&m=12&utm_term=5&utm_source=5&utm_medium=5&fbclid=IwAR3Q-iL9pgzd5pTIPyS4toY4GD94AT2o5o9caneJLeQgx8HjUeCBKvWPxwA

      Usuń
  16. katarzynazawada@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę link do rejestracji, z góry dziękuję 😉 iworad1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam po jakim czasie przychodzi wypłata

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazwyczaj pieniądze dochodzą po miesiącu. Ostatnio szły 3 tygodnie. Teraz znowu czekam na następną wypłatę. Wszystko notuję sobie , ale zazwyczaj miesiąc czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok dziękuję za odpowiedź ☺️ miłego dnia

      Usuń
  20. Gówno gówno i jeszcze raz gówno, czekam 1.5 miesiąca na wypłatę i nie ma ani grosza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja otrzymałem pięniądze. Trochę to dłużej trwało, ale wiadomo jaka jest sytuacja...

      A tutaj info z ich strony:
      "W związku z obecną sytuacją i pracą zdalną wszystkich naszych pracowników, jesteśmy zmuszeni do wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku wymiany monet Norstat na środki pieniężne w formie przelewu, do 60 dni. Zmiana obowiązuje od 1 kwietnia 2020 do odwołania."

      Usuń
    2. Śmiech na sali. 60 dni. To oni tam dużo piją, czy może za dużo śpią? Przelewać 20zł na konto bankowe, to jest jakaś czarna komedia.

      Usuń
    3. Twoje 20zł ale jak takich jak Ty jest tysiące, to policz sobie ile takich przelewów po 20zł czy na inną kwotę muszą zrobić. trochę wyrozumiałości ;)

      Usuń
  21. MOGE PROSIC ZAPROSZENIE

    OdpowiedzUsuń
  22. A SA JAKIES ANKIETY KTORE MOGE WYPELNIAC MIESZKAJAC WE FRANCJI

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo proszę o wysłanie zaproszenia

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, wysłałby mi ktoś zaproszenie :) julialikeroses@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Poprosze o zaproszenie beajasz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń