poniedziałek, 18 września 2017

Płatne ankiety - notowanie nr II

Sezon wakacyjny przyniósł całkiem niezła aktywność w panelach umożliwiających wypełnianie płatnych ankiet. Na moim koncie pojawiło się 164 zaproszeń, co zaowocowało 6 nagrodami. W kilku panelach czekam również na nagrody z wyższej półki. Miło zaskoczyła mnie Zymetria, udostępniając ciekawy projekt w których testowałem ekspres do kawy. Swój poziom w dalszym ciągu trzymają Opinie.pl, SW Panel oraz Epanel. W rozwinięciu mój ranking za miesiące czerwiec - sierpień...


Poniżej prezentuje mój osobisty ranking. Klasyfikacja została stworzona na podstawie własnych doświadczeń, oraz liczby nagród i ukończonych ankiet w miesiącach czerwiec - sierpień 2017. Obok panelu zostawiam link rejestracyjny, dzięki któremu będziesz mógł dołączyć do danej społeczności z mojego polecenia. W razie pytań, służę pomocą :)

1. Opinie.pl (12 zaproszeń, 1 nagroda w ww. okresie, świetny system poleceń) - link rejestracyjny
2. SW Panel (30 płatnych ankiet, uwaga: ankiety dostępne po zalogowaniu się na stronę) - link rejestracyjny
3. Epanel (12 zaproszeń, 1 nagroda) - link
4. Ibis (8 ankiet, 1 nagroda) - link
5. Panel Ariadna (24 zaproszeń) - link

6. Zymetria (7 zaproszeń, 1 nagroda, test ekspresu do kawy) - link rejestracyjny na meil.
7. Norstat (14 zaproszeń) - link 
8. Reaktor Opinii (12 zaproszeń) - link rejestracyjny
9. Biostat (8 zaproszeń) - link rejestracyjny
10. GFK (4 zaproszeń,) - link rejestracyjny

11. Global Test Market (10 zaproszeń)
12. Cenne Opinie (6 zaproszenia) - link
13. Pentagon Online (3 zaproszenia,1 nagroda)- link rejestracyjny
14. TNSOnline (4 zaproszeń) - link 
15. Bo-Panel ( 4 zaproszeń) - link
16. Imas OnLine (3 zaproszeń) - link rejestracyjny
17. Klub Widza (3 zaproszenia, 1 nagroda) - zaproszenie na e-mail

2 komentarze:

  1. Cześć. Wyślij mi zaproszenie do Zymetri i klubu widza na maila. dapo2jan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń