sobota, 7 kwietnia 2018

#ZdrowaRadoscZycia - testuje zdrowe ciasteczka :)

Śledząc mojego bloga mogliście ostatnio poznać ciekawe produkty polskiej marki Kupiec, specjalizującej się w produkcji zdrowej i naturalnej żywności. Możliwość testowania produktów otrzymałem dzięki zapisowi do klubu Ambasadorów, który ku mojej wielkiej radości znalazł również kolejną edycje w 2018roku. Kilka dni temu w ramach tej współpracy otrzymałem wyśmienite jak zawsze wafle, a także zdrowe ciastka owsiane o niebanalnych smakach pikantnego pomidora, wędzonej papryki coraz ziół i oliwki. Jeszcze przed otwarciem szaszetki, moją uwagę przykuł skład, który w odróżnieniu od innych sklepowych przekąsek, zaciekawił mi naturalnymi składnikami, brakiem niezdrowego tłuszczu a także wysoką zawartością składników mineralnych. Ciastka okazały się bardzo smaczne, idealnie komponowały się z kawą a także jako dodatek np. do zupy.  Niestety produkt nie jest jeszcze dostępny w sklepach, ale zapowiada się bardzo dobrze. Marka Kupiec po raz kolejny wysoko zawiesiła poprzeczkę konkurencji! :)

#kupiec #zdrowaprzekaska #zmocąsmacznejprzekąski #zdrowaradosczycia #ambasadorkupiec #naturalniedopracy #zbozoweprzyjemnosci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz