czwartek, 18 października 2018

Skanuj produkty, odbieraj nagrody

Cześć, dziś w ramach przypomnienia przedstawiam Wam Panel Gospodarstw Domowych do którego należę już ponad cztery lata. W tym Panelu przy użyciu elektronicznego skanera rejestruję zakupy wszystkich artykułów codziennego użytku, począwszy od produktów spożywczych a kończąc na elektronice i drobnym sprzęcie elektrycznym. 

Badanie oceniam bardzo pozytywnie, ponieważ pozwala mi kontrolować budżet domowy oraz pokazuje jak na przestrzenni czasu zmieniają się ceny produktów. Dodatkowo moja praca nagradza jest punktami, które mogę wymieniać na upominki ze specjalnego katalogu nagród. Są one bardzo zróżnicowane, znajdziemy tutaj narzędzia kuchenne, urządzenia rtv i agd, wyposażenie do łazienki i kuchni, przyrządy sportowe, zabawki, karty upominkowe itp. Zgromadzone punkty można wymienić również na gotówkę. Przeczytaj więcej o programie w rozwinięciu... 

Jak to wygląda w praktyce? 

Po każdorazowej wizycie w sklepie zbieramy swoje zakupy i przystępujemy do skanowania.
1) na początku na skanerze wybieramy osobę z naszego gospodarstwa, która dokonała zakupu
2) w następnym kroku z przesłanych książek zakupowych wybieramy kod sklepu
3) za pomocą skanera wczytujemy kod kreskowy produktu (analogicznie jak kasjer w sklepie) oraz wpisujemy ilość i cenę z paragonu
4) towary, które nie posiadają kodu np. warzywa, owoce, mięso itp. szukamy w dołączonej książeczce.

Badanie obejmuje artykuły codziennego użytku - czyli wszystkie artykuły spożywcze, kosmetyki ,chemię gospodarczą, elektronikę i drobny sprzęt elektryczny.

Dzięki współpracy z panelistami firma ma możliwość poznawania zwyczajów zakupowych Polaków. Zebrane dane służą do badań naukowych oraz badań rynku i nie są ujawniane. Przeczytaj więcej o Ochronie danych (tutaj) oraz szczegółowy regulaminZaproszenie do rejestracji


Jakie korzyści?

Jak już wspomniałem to badanie wymaga rzetelności i systematyczności. Z zależności od wprawy i wielkości zakupów, nasze jednorazowe rejestrowanie może trwać od kilku do kilkunastu minut. Co więc zyskujemy za poświęcony czas? - W łatwy sposób możemy kontrolować codzienne wydatki oraz planować nasz budżet domowy. Poszerzamy wiedzę na temat produktów i producentów, a także kształtowania się cen w różnych okresach. Jednak najmilszą zaletą są nagrody o których poniżej.




Nagrody

Współpracujące gospodarstwa mają możliwość otrzymać otrzymać nagrody rzeczowe oraz pieniężne.


Obecny system punktowy obowiązuje od lipca 2018 i jest odpowiedzią na liczne sugestie Panelistów dotyczące skrócenia okresu potrzebnego do obioru nagród. Jego założeniem jest premiowanie osób systematycznych i długotrwale współpracujących. Liczba przyznawanych punktów, rośnie wraz ze stażem. W praktyce za każdy tydzień otrzymujesz podstawowe 25 punkty + premie uzależnioną od długości stażu. Np. na czwartym poziomie (od 13-16 tygodni stażu) 3 pkt. czyli 25+3 =28 pkt. Na piętnastym poziomie (57-60 tyg.) 20 pkt czyli 25+20=45 pkt.


Dodatkowe punkty zbieramy za wypełnianie okresowych ankiet tematycznych, przesyłanych przez Organizatora, zapraszanie znajomych oraz konkursy tematyczne.


Zaproszenie do rejestracji


Moja ocena 

Do Panelu Gospodarstw Domowych należę już ponad 4 lata. W tym czasie otrzymałem kilka nagród pieniężnych za aktywność (nagroda w ramach wcześniejszego systemu pkt) oraz wymieniłem zgromadzone punkty na odkurzacz marki Bosch. Możecie go podziwiać poniżej na zdjęciu. Obecnie zbieram środki na ekspres do kawy. 




A jak Ty oceniasz taki rodzaj badania? Może już do niego należysz? - Zachęcam do komentowania i polubienia mojego profilu na Facebooku, aby być na bieżąco  :)

11 komentarzy:

  1. Cześć :) Fajnie, że się dostałeś. Taki okres oczekiwania był może spowodowany tym, że poszukują określonej wielkości i struktury gospodarstw domowych. Cierpliwości i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem tam na stronie czytałem regulamin i przeglądałem katalog nagród , przez pół roku można uzbierać 1000 punktów nie dużo jak na nakład pracy włożony , chyba że oprócz tego wysyłają sporo ankiet bo na ten odkurzacz trzeba by zbierać 2 lata. Możesz coś więcej napisać ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Im jesteśmy dłużej w Panelu tym szybciej zbieramy punkty. Obecnie jestesm na najwyższym poziomie współpracy co daje mi 1800 puntków w ciągu 6 miesięcy. Do tego dochodzą jeszcze konkursy tematyczne oraz dobrze punktowane ankiety. Czy sam udział jest czasochłonny? W moim odczuciu nie, pod warunkiem dobrego zaplanowania. W Panelu uczestniczy cała moja rodzina, zawsze po przyniesieniu swoich zakupów biegną po czytnik i wprowadzają produkty. Jeśli miałbym oszacować czas, to proces skanowania zajmuję mi przy codziennych zakupach max 10 min. Na duży plus zaliczę fakt kontrolowania swojego budżetu i poznawania zmian cen w danych okresach. Nagrody można wymieniać już od 500 pkt (ręczniki, noże, prześcieradła) lub zbierać na nagrody premium :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 13 334 pkty, 25 poziom,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny wynik :) Można już zamówić konkretną nagrode.

      Usuń
  5. czy może ktoś przesłać działajacy link do rejestracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj mi swojego meila, podeśle zaproszenie. Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com)

      Usuń
  6. hmmm jak się okazuje strona się uaktywniła, wypełniłam ankietę i poproszono mnie o zamknięcie ankiety i co teraz czekam na zaproszenie czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełnienie ankiety nie jest jeszcze równoznaczne z zaproszeniem, a przynajmniej tak dawniej było. Chodzi o to, że poszukiwane są różne gospodarstwa, zróżnicowane pod względem ilości domowników, wydatków, dochodów, wykształcenia itp. Trzymam kciuki :)

      Usuń
  7. OK, dziękuję za informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wypełniłam ankietę i nic sie nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń