czwartek, 18 sierpnia 2016

Test karmelów od Biedronki

W minionym tygodniu wziąłem udział w testowaniu karmelków, które dostałem od Biedronki w ramach programu "Testujemy". Uczestnik programu może zgłosić się  do testów nowych produktów, oceniać opakowania i uczestniczyć w rekomendacjach produktów dostępnych w sieci Biedronka. Nasza aktywność nagradzana jest dodatkowo cennymi nagrodami. Więcej o tym programie pisałem (tutaj). W wspomnianej przesyłce otrzymałem pięć opakowań karmelków o wadze 90g. Cukierki zaintrygowały mnie niecodziennymi smakami, gdyż były to: ogórek z miętą, pomidor z pomarańczą, trawa cytrynowa z mango, marchew z pomarańczą i dynia z imbirem...

Po wypróbowaniu każdego z wariantów, moim zadaniem było wypełnienie ankiety. Dotyczyła ona smaku, wyglądu, ceny i stworzenia własnego rankingu cukierków. Zdecydowanym faworytem okazał się karmelek o smaku dyni z imbirem, który ma lekko korzenny smak oraz  trawa cytrynowa z mango, charakteryzująca się nieco kwaskowym smakiem, idealnym do pobudzenia po ciężkim dniu. Na drugim biegunie umieściłem ogórek z miętą, smakujący niczym mizeria do obiadu :)

Po zebraniu opinii od wszystkich testerów, Biedronka wybierze wariant, który trafi na półki sklepów w całej Polsce. Ja mocno trzymam kciuki za moich kandydatów, gdyż z przyjemnością wróciłbym do wybranych smaków.

Jeśli  chciałbyś/chciałabyś uczestniczyć w programie "Testujemy", zachęcam Cię do rejestracji (tutaj).

1 komentarz:

  1. u mnie faworytem jest mango ,a obrzydliwy był ten ogórek wlasnie :D .

    OdpowiedzUsuń