czwartek, 22 września 2016

Tak wiele sposobów na radość ze śniadania - testujemy jogurty!

Pierwsza tura jogurtów :)
Od kilku dni mam przyjemność uczestniczyć w smacznym projekcie, w ramach którego testuję trzy warianty jogurtów Jogobella ( Brekfast, Musli, 8 Zbóż). Organizatorem testowania produktów jest agencja trnd Polska, z którą testowałem już maszynkę do golenia Braun oraz serki Monte. Aby dołączyć do najnowszej kampanii, należało na początku września uzupełnić formularz rejestracyjny, oraz przekonać organizatora, że będziesz odpowiednim recenzentem produktów. Już po kilku dniach otrzymałem bardzo miłego meila w którym trnd powitało mnie w gronie 5000 Ambasadorów, a następnie do drzwi mojego domu zapukał kurier z przewodnikiem po projekcie oraz prezentem w postaci maty śniadaniowej. Teraz do moich zadań należy zakup dla siebie i swojej rodziny 6 opakowań Jogobelli Musli, 6 opakowań Jogobelli Breakfast i 6 opakowań Jogobelii 8 Zbóż, a także zakup takiego samego pakietu dla przyjaciół i znajomych. W dalszych krokach testuję produkty i zbieram opinie od znajomych oraz przesyłam paragony, które są potwierdzeniem do zwrotu pieniędzy poniesionych na zakup jogurtów. Czytaj więcej...

Nowe jogurty Jogobelli zostały stworzone z myślą o śniadaniu. Wiele osób często pomija ten posiłek przez co naraża się na spadek poziomu glukozy we krwi, a to z kolei powoduje u nas zmęczenie, irytacje i nadwrażliwość. Pierwszy posiłek w Twojej diecie powinien stanowić około 30% procent Twojego dziennego zapotrzebowania energetycznego oraz składać się z węglowodanów złożonych. Są one dłużej trawione przez nasz organizm, stopniowo uwalniają potrzebną nam energie, regulują uczucie sytości i głodu, poprawiają perystaltykę jelit, niwelują zaparcia i problemy jelitowe. Najwięcej węglowodanów znajdziesz w zbożach. Jogobella Breakfat, Musli i 8 Zbóż to połączenie ekstra dużych kawałkow owoców, pysznego jogurtu oraz zbóż, płatków, suszonych owoców i musli.

Kilka słów o jogurtach, które testuje.

Jogobella Musli to pyszny jogurt z dużymi kawałkami owoców oraz musli w czterech pysznych kombinacjach smakowych (truskawka - banan, malina - ananas, jabłko - gruszka, figa - winogrona)/

Jogobella Breakfast to połączenie pysznego jogurtu z chrupiącymi dodatkami. Może być dla Ciebie idealną propozycją na drugie śniadanie. Dostępne w smakach: Choco Crunchy (jagoda, banan),Tropical Musli (brzoskwinia, truskawka), Nuts Musli (brzoskwinia, truskawka).

Jogobella 8 Zbóż: Owies, orkisz, żyto, jęczmień, pszenica, ryż, proso, gryka… a do tego pyszny jogurt w sześciu owocowych smakach. Pyszny posiłek, dzięki któremu Twoje popołudnie stanie się przyjemnością!
Dostępne w smakach: ananas-banan, śliwka, truskawka, brzoskwinia, wiśnia, jagoda.  


Mi każdy z tych produktów przypadł do gustu, ale moim faworytem jest 8 Zbóż. Często sięgam po nie kiedy nie mam zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłku, a chciałbym zjeść coś co szybko mnie pobudzi i ułatwi poranny rozruch :) Ciebie również zachęcam do wypróbowania każdego z wariantu i podzielenia się opinią np. w komentarzu pod tym postem. 

Jeśli chciałabyś/chciałbyś zapisać się do społeczności trnd Polska, która umożliwia bezpłatne testowanie produktów czołowych marek i dzielenie się swoją opinią napisz do mnie (niemcor@gmail.com), a ja podeśle Ci zaproszenie oraz odpowiem na wszystkie Twoje pytania.

6 komentarzy:

  1. super, gratulacje ! ja się nie zgłaszałam , bo nie przepadam za jogobellą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie wszystkie smaki już mamy, brakuje jedynie 8 zbóż wiśnia i śliwka.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się udalo kupic tylko jedna wśnię i jedną sliwkę ;) pozostałe to banany, truskawki i jagody. jogurty sa troszke za słodkie, ale smaczne, znośny skład, ale obdarowani zadowoleni więc akcja z powodzeniem dziekuje TRND

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam najbardziej posmakowały 8 zbóż ;-) pyszna kampania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też najbardziej smakowało 8zbóż

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też najbardziej smakowało 8zbóż

    OdpowiedzUsuń