piątek, 3 marca 2017

Finuu - smak z dzieciństwa

Finuu - smak dzieciństwa
W mojej rodzinie od kilku dni na stole i w kuchni rządzi Finuu. Jest to produkt do smarowania pieczywa, który przywędrował do nas z Finlandii, czyli kraju, który uważany jest za jeden z najczystszych i najbardziej zalesionych na świecie. To również kraina tysiąca jezior, nieskażonego powietrza i łąk. Piszę o tym dlatego, że właśnie w takich warunkach passą się krowy, które dostarczają mleko do produkcji Finuu. Oprócz wspomnianego masła, zawierającego aż 47% produktu, znajdziemy w nim oleje rzepakowy (34%) oraz lniany (2%), bogate w niezbędne dla człowieka kwasy Omega a także witaminy A i D. Finuu jest 100 % naturalny, nie zawiera żadnych barwników ani konserwantów...(czytaj więcej)



Finuu nadaje się nie tylko do smarowania pieczywa. Z łatwością przygotujesz z jego użyciem smaczną jajecznice, a także upieczesz ciasto.

Co mi się w nim podoba? - Smak! Jest to smak z mojego dzieciństwa. Naturalny bez sztucznej chemii, pięknie pachnie i łatwo rozsmarowuje się po pieczywie. Jajecznica przygotowana na Finuu ma charakterystyczny maślany posmak :)

Finuu występuję w dwóch wariantach smakowych: naturalnym oraz z dodatkiem soli. Znajdziesz go między innymi w Tesco, gdzie za 200 g zapłacimy około 6 zł.

Zachęcam Cię do spróbowania Finuu i własnej oceny. Moim zdaniem Warto zainwestować w zdrowie swoje i bliskich.


W mojej paczce Ambasadora otrzymałem po cztery sztuki Finuu z dwóch wariantów smakowych, a także ulotki do wręczenia znajomym, zawierające garść najważniejszych informacji o produkcie.
Jeżeli Ty również chciałbyś brać udział w darmowym testowaniu produktów, zachęcam Cie do rejestracji na stronie Streetcom (tutaj). Pamiętaj,aby uzupełnić swój profil oraz rzetelnie wypełniać przychodzące ankiety. Być może już wkrótce do Ciebie uśmiechnie się szczęście :)

6 komentarzy:

  1. Mnie tez bardzo smakuje. Nigdy wcześniej nie widziałam ani nie słyszałam o Finuu.
    Najbardziej smakuje mi to solone. Pamiętam z dzieciństwa ten słony smak masła, masła, które rozdawała nasza parafia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kampania. mi sie nie udalo dostac ! poki co na street testowalam raz i to zabawki lego duplo hehe, wiec bardziej corka byla testerką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Finuu to jedyne masło, które biorę pod uwagę podczas zakupów. Jest smaczne, idealnie się rozsmarowuje. Jest zdrowe i naturalne. Moim faworytem jest wersja solona. Zdecydowanie polecam i zachęcam do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  4. FINUU miks do smarowania miałam okazje spróbować dzięki kampanii marketingu rekomendacji Streetcom. Jest to produkt naturalny i smaczny. Jest to połączenie masła fińskiego z olejami rzepakowym i z lnianki. Nie zawiera konserwantów, barwników. Bogate w witaminę A i D oraz kwas Omega 3. Występuje w dwóch wersjach smakowych: klasyczne i solone. Bardzo łatwo się smaruje nawet bezpośrednio po wyjęciu z lodówki. Można go używać do smarowania, pieczenia oraz smażenia. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznałam Finuu dzięki kampanii Streetcom. Już po otwarciu byłam zaskoczona, że pachnie jak dawne masło :
    0 smak również mnie nie rozczarował . Do tego bardzo dobrze się smaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło bardzo smaczne, godne polecenia. naj fajnieszym plusem jest jego łatwość rozsmarowania na pieczywie. Bardzo fajne opakowanie na tle innych maseł. Zdrowy i prawdziwy skład. Super nadaję się do wypieków. Ogólnie polecam bo warto :)

    OdpowiedzUsuń