poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Czas na relax - #MontePlusMagia

W ramach kampanii Trnd Polska miałem możliwość poznać nowy produkt firmy Zott - Monte Plus. Jest to połączenie klasycznego Monte z sosami w dwóch smakach - karmelowym i czekoladowym. Zgodnie z założeniami projektu zakupiłem łączenie 24 opakowania, za które Trnd dokonało zwrotu do kwoty 65 zł. Udział w testowaniu był dla mnie fajną przygodą i przyniósł mi oraz osobą, które otrzymały ode mnie Monte Plus wiele radosnych chwil...


Kilka słów o produkcie

Historia Monte rozpoczyna się 1 kwietnia 1996 kiedy to na rynku niemieckim pojawia się pierwsze opakowanie produktu. Wprowadzenie go obiegu poprzedzone było dwuletnią pracą, dzięki czemu osiągnięto wspaniałe połączenie mlecznego kremu  z pyszną czekoladą oraz  orzechami laskowymi. Dziś Monte można kupić w ponad 30 krajach na całym świecie i jest niewątpliwie jednym z ulubionych deserów małych i dużych łasuchów.

Monte Plus kryje w sobie mleczny krem, krem czekoladowo - orzechowy oraz pyszny sos. Mi szczególnie przypadła do gustu jego konsystencja w formie luźnego kremu, który nie jest przesłodzony. Idelny smak uzyskamy po schłodzeniu produktu. Monte Plus to świetna propozycja dla osób, które chcą na chwile odpocząć i przenieść się myślami od codzienności. Wystarczy tylko zamieszać łyżeczką, aż trzy pyszne warstwy połączą się ze sobą, a Ty poczujesz nową energie. Nowa receptura przypadnie do gustu zarówno najmłodszym jak i starszym fanom tego przysmaku :)

Zachęcam do spróbowania. #MontePlusMagia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz