wtorek, 30 stycznia 2018

#Naturalnie do pracy - nowe produkty marki Kupiec

Jakiś czas temu wspominałem Wam o Programie Ambasadorskim Marki Kupiec, w którym otrzymuje produkty tej firmy oraz dziele się spostrzeżeniami w formie ankiet (jak zostałem ambasadorem?)Kupiec należy do grupy największych polskich producentów zdrowej żywności. Od początku swojego istnienia datowanego na rok 1989, stara się aby oferowane produkty zawierały wyłącznie naturalne składniki i odpowiadały najwyższym standardom jakości. W ostatniej przesyłce zostałem poproszony o opinie na temat nowej linii produktów obiadowych, bazujących na bazie kasz oraz ryżu...



W moje ręce trafiły zatem dnia instant w formie: kaszy gryczanej z sosem pieczeniowym i burakami, kaszy gryczanej z sosem węgierskim i warzywami, kaszy jaglanej z sosem pomidorowym i warzywami, kuskusu z sosem serowo ziołowym oraz warzywami, ryż z sosem meksykańskim i warzywami oraz ryż z sosem pomidorowym  i oliwkami. Wszystkie te produkty cechuje naturalność składników, nie znajdziemy w nich  glutaminianu monosodowego, wzmacniaczy smaku, substancji konserwujących oraz barwników. Dania są bardzo szybkie w przyrządzaniu, wystarczy zdjąć pokrywę i ochroną folie, zalać produkt wodą, dokładnie wymieszać, przykryć wieczkiem i odczekać 5 minut - to wszystko by cieszyć się zdrowym i pożywnym daniem...


Dlaczego kasze i ryż są zdrowe?

- Jaglanka, kuskus, kasza gryczana są niezastąpionym źródłem lekkostrawnego białka, błonnika, witamin i minerałów. Regulują trawienie, wzmacniają serce i pomagają utrzymać właściwą sylwetkę.
- Ryż jest bogatym źródłem energii oraz przeciw utleniaczy, które dbają o naszą młodość i witalność,



Czy dania są rzeczywiście naturalne?

- Jak pisałem już wyżej producent postawił wysokie wymagania, stawiając na naturalność. Otrzymujesz pełnowartościowy, pożywny i zbilansowany posiłek gwarantujący uczucie sytości przez długi czas. Przykładowo w skład kaszy gryczanej z sosem węgierskim i warzywami wchodzi: kasza gryczana prażona instant 73%, mąka pszenna, warzywa suszone i liofilizowane 10% (w zmiennych proporcjach: pomidor, marchew, papryka zielona, papryka czerwona, cebula, czosnek, natka pietruszki), przyprawy (papryka, pomidor, ziele angielskie, chilli, pieprz czarny, rozmaryn, tymianek), cukier, sól, aromaty naturalne.

Wartości odżywcze:

- Jedna gotowa porcja (220g) kaszy gryczanej z sosem węgierskim i warzywami dostarcza: 240 kcal, 2g tłuszczu (0,4 nasyconego), 44g węglowodanów, 6,8g cukru, 6,8g błonnika, 8,1 g białka oraz 0,51 g soli.

Dla mnie nowe produkty marki Kupiec są świetnym sposobem na ciepłe i zdrowe dania. Najczęściej spożywam je w pracy, zastępując w ten sposób kanapki, oraz w domu jako szybki dodatek do smażonego drobiu :)

Polecam i czekam na Wasze opinie.

P.S.
Kupiec obdarował mnie również sprawdzonymi już wcześniej produktami, bardzo dziękuje!


3 komentarze:

  1. Kompletnie bez smaku. Jadłam kaszę jaglana z warzywami. Kasza była twardawa a warzywa to przypadkowa mieszanka różnych warzyw. Smakowo - porażka. Nie polecam. Na pewno nie kupię więcej tego produktu. Chociaż idea sama w sobie ciekawa. Jeżeli produkt zostanie dopracowany tak, że będzie zjadliwy to może odnieść sukces.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smak mniej intensywny, bo nie ma wszechobecnego glutaminianu. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby to sobie doprawić do smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie bardzo smakuje - nareszcie jakiś produkt naturalny, który można szybko przyrządzić na ciepło. Niestety, co dziwne, bardzo trudno go dostać w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń