poniedziałek, 25 lipca 2016

Lech Free Limonka z Miętą - propozycja na upalne dni


Pakiet testera :)
W ramach kampanii programu TestMe Too otrzymałem do testów piwo bezalkoholowe Lech Free Limonka Z Miętą. Jako, że nie gustuję w takich napojach, swoje pierwsze kroki skierowałem do Wikipedii, aby zaczerpnąć wiedzy na temat powstawania piwa bezalkoholowego. Przeczytamy tam, że istotą stworzenia tego napoju jest przerwanie fermentacji w określonym czasie, przez co nie dochodzi do wytworzenia alkoholu, lecz zachowuję się wszystkie pozostałe związki. Brak procentów wpływa również na niskokaloryczność. Według aktualnie obowiązujących norm, aby uznać piwo za bezalkoholowe zawartość alkoholu nie może przekroczyć 0,5% całkowitej objętości.

 Lech Free Limonka Z Miętą to propozycja na upalne dni. Sam producent zaleca, aby schłodzić piwo na cztery godziny przed wypiciem. Rzeczywiście napój ma wtedy kwaskowy smak, pobudza i gasi pragnienie. O tym, że jest to jednak piwo, przekonamy się przez zapach i lekką wyczuwalną goryczkę, a po przelaniu widzimy lekką złotą barwę. Warto również zwrócić uwagę, że do warzenia Lecha Free oraz Lecha Free Limonka z miętą nie stosuje się sztucznych słodzików. Więcej w rozwinięciu...



Skład: woda, słód jęczmienny, cukier, sok cytrynowy z zagęszczonego soku, naturalny aromat z limonki, naturalny aromat z mięty z innymi naturalnymi aromatami, kwas cytrynowy - regulator kwasowości, chmiel i wyciąg z szyszek chmielowych. Alkohol poniżej 0,5% obj., pasteryzowane. Wartość energetyczna 113kJ / 27 kcal. Bez sztucznych barwników i konserwantów.


Lech Free dobrze orzeźwia, nie zawiera  konserwantów i możesz je kupić w butelkach oraz poręcznych puszkach 330 ml. Dobra do posiłku i wypoczynku :) Kwestię czy ten napój to jeszcze piwo, pozostawiam Tobie, dla mnie jest ok i widzę różnice w stosunku to innych przesyconych cukrem napojów - polecam! Ze względu na śladowe ilości alkoholu, jest to propozycja tylko dla dorosłych.

Jeśli Ty również chcesz wziać udział w darmowym testowaniu produktów, zachęcam Cię do rejestracji w programie TestMe Too (tutaj). 
 
https://testmetoo.com/uploads/image/2015/04/02/6e/16817.banner1.png

2 komentarze:

  1. też się dostałam do tego testu. zawiodłam się. paskudne jest to piwo . :(
    w ogóle mi nie smakowało. dobrze, że udało mi się wszystko rozdać hehe.
    mam nadzieje,ze wprowadzą nowe smaki !! i będą lepsze w smaku. ale kazdy lubi co innego :) .

    wspólna obserwacja?? http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię to piwo , jest mega orzeźwiające idealne na ochłodę w letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń